vill ju bara andas, sova andas omvartannat, inget mer.

jag sitter vid köksbordet och försöker plugga filosofi.
den här uppgiften är så tråkig, och den skulle varit inne för en vecka sedan.
jag har kollat på popcirkus avsnittet jag missade i veckan, och jag har kommit
på att det faktiskt är ett av dom bästa programmen. det är ju bara skit på tv förövrigt.
fast jag kollar fan aldrig på tv längre, det enda är väl popcirkus och andra avenyn ibland
(jag vet, "skit dåligt") och så ibland let's dance, fast det suger ju. men skit i det. ska inte
sitta och svamla om tv när jag egentligen ska plugga. föresten är nelle och oscar i thailand
nu och jag är avis! vill också ligga där och sola fläsket. nej nu vettni ska jag gräva ner mig i
lite plugg och ångest över att jag klappat dit en grej på armen jag aldrig kommer att få bort.
hejdå.


Kommentarer
Postat av: fettopullan

ha inte ångest över tatueringen! Den är fin och du kommer börja gilla den. Kommer du inte det så kan jag trösta dig med att man skiter i den efter sisådär tre veckor. Då känns den som något som suttit där forever och man bryr sig inte direkt. Lovar!

2009-02-09 @ 09:33:14
Postat av: Emma

Tatueringar ska vara impulsiva. Det är själva minnena att man gjort en som är extra roligt. Du gjorde iallafall inte värsta blaffan. Fjärilar funkar alltid.

2009-02-09 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0