tjosan i trosan

så det kan gå! jag råkade färga mitt hår ganska mörk brunt. så typiskt mig att inte

tänka innan jag gör saker. jag tänker bara: jamen det här blir asbra tjopp tjopp!

men skitsamma. orkar inte bry mig. får väl gå till frisören och åtgärda det om jag

ångrar mig. det är ju rätt skönt med brunt hår, det blir inte urtvättat lika fort. peppar

peppar. nu håller jag på och rensar min byrå för första gången sen jag flyttade hit.
det är helt sjuuukt hur mycket som kan få plats i två lådor!! det ligger stora högar
på mitt rum med gamla saker. vill inte ens veta hur mycket som finns i den tredje
lådan. men jag får väl gå och ta reda på skiten nu då. sen ska jag käka kikärtor.
MUUUMS. inte. hejdå lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0