the way you hate me is better than love!

hej era tarmar.
jag har nyss varit ute och gått. SOL=nöjd ida. nu sitter jag och dricker
kaffe och äter korvbröd till lunch. gött.. det fanns inga mackor och aldrig
att jag ställer mig och lagar mat nu. FYFAN vad jag mår bra när det är
lov och jag får göra vad jag vill, inga måsten och jag får sova hur mycket
jag vill och vara hur ful jag vill. mmm. det finns ju dock lite måsten men
dom kan jag ta tag i en annan dag. varför kan det inte alltid vara såhär?
då skulle man slippa ångest och trötthet och man skulle bara kunna leva.
men det är klart, det får väl inte vara för mycket av det goda. nu ska jag äta
ett till KÖRVbröd. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0