städtanten

okeeeej. nu har jag kastat ut allt ur garderob och lådor och rensat, slängt,
städat. alltså jag vet inget skönare än att rensa ur gammal skit. det är fan som
terapi. men jag fattar inte hur jag har kunnat bli så pedant? jag och mamma
 satt nyss och pratade om det när vi fikade. jocke och ville hade bakat rulltårta
som smakade ägg, hahaa.

men iallafall. när jag var liten städade jag ALDRIG.
jag hade sjukt mycket kläder och alla samlade jag på hög bakom min dörr, så
tillslut gick det inte att öppna den. när jag inte stog ut med skiten längre drog
jag ner persiennerna och sov nere i källaren till jag hade lust att städa. så det
blev ju att sova i källaren sådär var tredje vecka. kan man inte tro, nuförtin får
jag panik om jag ser en dammtuss eller ett gammalt glas på mitt rum. ja sådär,
nu har jag ordbajsat klart. ska fixa klart det sista HEJRÅ horses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0