sometimes it's more than i can take

jävlar i havet vilket flyt man kan ha ibland! jag och ida ska ju på hello saferide
i stockholm den 13 mars. vi funderade också på att åka till lund och se frida
hyvönen i mars. och så tänkte vi, fan vad synd att inte frida spelar i stockholm
samtidigt som annika. men nu är det så att hon spelar dagen efter annika!!
så jag antar att vi kanske bokar biljetter till det också? får se. det skulle iallafall
vara sjukt roligt. lyckligaste helgen, förutom p3 då hihihi.


nu ska jag äta mat och dricka kaffe så att jag orkar plugga lite och dansa sen.

det blev en sömnlös natt och en förjävlig psykbrytsmorgon. MATMATMAT!


Kommentarer
Postat av: Ida

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!

2009-02-02 @ 16:49:20
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0