skor som kommer i april räddar min dag

jag har bloggat jävligt mycket idag. men jag måste bara få klämma ut en suck
över melodifestivalen. det här börjar bli pinsamt. dom börjar gå lite långt. och jag
kan inte sluta förundras över den bredbenta stampa takt och böja på knäna dansen.
hur klarar måns att stå med benen så brett isär? och hur klarar amy diamond av att
köra "titta jag är en jätte liten flicka som kan sjunga woow hohooo!! jätte högt och ha
på mig dagis stövlar och en glitter rock". okej, ska inte klaga mer. men jag förstår inte.

på tal om någonting roligare, så har jag beställt världens finate skor! handlar för pengar

jag inte har än. men det sprids ett litet lyckorus i mig så det är det värt. jag beställde också

ett par adidas brallor jag ska träna i. och ett par fulfina brillor! jag hade tänkt att ha skorna och 

brillsen i spanien (JA VI HAR BOKAT! ÅKER OM TVÅ VECKOR) men icke! ni tror inte h&m

är så jävla segt att skiten i kommer i april-maj! helt otroligt va.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0