onsdag

igår kväll kom mamma och p hem med en valp.
alltså hon ser så jävla rolig ut lillan. hahaha. jätte långa ben och
skitstora öron, och så en liten kropp! bambi heter hon. fast mamma
säger att hon heter maja. tycker bambi passar bättre eftersom hon
ser ut som bambi på hal is. eller örat. jaja. idag när jag kom hem
deckade jag på sängen bland alla papper, kläder och datorn. nu är
jag lite sugen på att träna men min huvudvärk säger ifrån. får väl hitta
på nåt annat. heddå.

hahaha ser ni hur långa ben hon har? hänger ner till golvet.

alice och bambin

Kommentarer
Postat av: Siri

Guuuuuuuuud! Sötaste lilla nussen jag sett!!!!!

2009-02-04 @ 15:42:40
Postat av: Ida

ahhaah, när du förklarade såg jag en typ orange sak. hahhaa med långa rakade ben och fluffig kropp och sen gick den som om den vore full. ochs å kollade den i kors.. men den här var ju inte så farlig.

2009-02-04 @ 21:17:34
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/
Postat av: Ida

ahhaah, när du förklarade såg jag en typ orange sak. hahhaa med långa rakade ben och fluffig kropp och sen gick den som om den vore full. ochs å kollade den i kors.. men den här var ju inte så farlig.

2009-02-04 @ 21:19:37
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0