oj redan måndag

mamma väckte mig halv 10 och ville att jag skulle gå ut med maja och alice.
hon är sjuk och såklart har det smittat mig. pöörfect. bara inte sjukan går lös
ordentligt. när det är lov och allt. alltså nu har jag bara gjort ingentinig i tre dagar.
jag vill göra något. men 0 kronor på mitt konto sätter stopp för det. det är bara att
vänta  på att pengarna rullar in... pengar rullar in som det ska, DET GÅR BRA NU!
nä inte än va. jaja godmorgon och hejdå på er köttisar.

en vacker bild på nelle och mig i brist på annat och i brist på henne.


Kommentarer
Postat av: lindavet

2009-02-16 @ 17:05:27
Postat av: lindavetinte

vet att du gick igång på bilden

2009-02-16 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0