mamma försöker ha ihjäl mig.

åh gud. för några minuter sen gick jag runt och borstade tänderna lite sådär.
jag slet upp dörren till mitt rum och såg någonting på min kudde. jag gick närmare
för att titta, och blev så rädd så att jag satte tandborsten i halsen. där låg ett litet kort
på mammas kusin MONICA som vi bara hatar. jag fick världens skrattanfall och svalde
nästan tandborsten. den där monica, hon var överallt. stog hon inte bakom husknuten
och skrek:"heeeeeeeeeeeeeeeeej!" så kom det vykort från henne skrivna på kinesiska.
ja herregud. mamma vet allt hur hon ska chocka mig. men det här var det roligaste på
länge må jag säga!


Kommentarer
Postat av: A

HAHAHAAHA MEN TRO, IDA!

tänk så ser lilla kusin Monica detta?

Kan hon skriva vykort på kinesiska kan hon nog leta upp din lilla blogg också. HA-HA!

2009-02-19 @ 23:33:12
Postat av: A

HAHAHAHAHAHA MEN TRO, IDA!

Tänk så ser hon detta? Kan hon skriva vykort på kinesiska kan hon nog hitta din lilla blogg. HAHAHAAHA puss på p, lilla Monica :*

2009-02-19 @ 23:35:47
Postat av: A

men åh va jobbigt, kommentaren försvann så fick jag skriva om den, så kom båda ändå med. CP-BLOGG :(

2009-02-20 @ 08:58:15
Postat av: WTF!

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHH!!!!!!!!!!!!

2009-02-20 @ 11:04:42
URL: http://mathyb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0