lykke li-tonight

så fiiiijn.
fettis kul var det igår! men som sagt, jag SKA fan inte dricka!!!
får inte. ida ge dig nu. det är så jävla vidrigt att ligga där i sängen sen
och allt snurrar. vakna på natten och va törstig och allt. nej nog har jag
fått mitt nog
! nu dricker jag te som inte smakar så mycket och ska väl
städa lite här snart. sen DUSCHAAAH. skönt. hejdå lovers!


nu föresten, ser jag att det kanske inte var jag som gjorde så fel i längden.

nu kanske iallafall någon kan förstå varför jag gjorde som jag gjorde. ni ser ju..

jag är glad att jag vände iallafall, för jag vill aldrig bli sån. jag försöker att göra rätt.


Kommentarer
Postat av: gammal norrländsk tant/gubbe

kära barn du flänger o far!

2009-02-21 @ 12:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0