lördag

oj....vad ruskigt det är ute... jag vill inte gå ut nu. med mina bebisar.........
LOVE YOU hanapee!!

men hej. det är lördag och jag sitter och äter. linda har nyss åkt hem. den jäveln.
så ikväll får jag gå på bio ensam......fast med jenny och jensan! det blir mys. idag
har jag försökt packa lite, för jag ÅKER imorgon!! först till stockholm. sen går planet
på måndag morgon klockan 6!! ahh. MEN, vad fan ska man packa?? jag vet ju inte
hur varmt det är..... vinterjacka? bikini? kjol? byxor? svårt alltså. blir nog att ta med
hela garderoben för säkerhets skull. nä nu ska jag äta upp och packa lite till. fixa
orkanen i håret. ringa ella. ringa linda. gå till bussen!!!! HEIRÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0