lördag

jag vaknade halv 9 imorse, fattar inte vad jag gjorde uppe då. kollade
på en skitdålig film, sanning eller konsekvens. ni vet den skitgamla från
90 talet. jag har nog aldrig sett den, läste den på bok när jag var liten och
tyckte att den var skitbra. ha ha ha. förövrigt är jag en katastrof just nu. alltså
herregud, jag har aldrig varit såhär vit i ansiktet. och jag har aldrig haft så här
orange hår. skulle behöva en extreme makeover. sola, träna och färga håret. så
man blir människa igen. men tyvärr tillåter inte min jävlarrs tatuering det än. men
snart så.. är jag back on track. tills dess får jag vara snövit. med svarta ringar under
ögonen. och utväxt. vilken pangbrud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0