lindahh come here now!

inget alla hjärtans dag firande för mig inte. det är larvigt det där.
jag ska stänga in mig på mitt rum, för att slippa sura människor
och kolla på film tänkte jag. nelle kom hem nu! saknar dig. och
ella har jag inte träffat på länge, hon ska vara i trysil hela veckan.
dom är nog dom enda jag har nuförtiden känns det som. men
det är väl bra det, hellre några få man vet att man kan lita på.

igår kväll saknade jag pappa för första gången. jag hittade ett sms:
"gott nytt år gumman och ha det så bra massor med kramar jag älskar dig pappa"
haha, han kunde nog inte göra punkter. papppiiiiii. han var ju så gullig. och snäll.

och rolig. han var inte som alla andra, det var han ju verkligen inte. FÖRLÅT!! jag har
varit världens sämsta dotter. och han har varit världens sämsta pappa emellanåt.
men det var ju inte menat så. ibland är man svagare än sig själv.



Kommentarer
Postat av: nathalie

awwsi, gullunge! saknar dig ocksa! internet ar sa javla segt har men du kan val maila mig nandag snart? :D maste beratta lite saker for dig och fraga lite hihi! kommer inte ihag vad din mailadress ar sa kan inte maila dig heller :( uhu. loveee you

2009-02-15 @ 15:54:28
URL: http://jnathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0