it's gonna haunt you

idag. idag har jag gjort av med sådär 600-700 på en liten bok, mat, mat,
buss och en vårjacka! som jag dock inte kan använda än. jag, ida och emma
gick ju på stan efter skolan, och så käkade vi lite för mycket på subway. sen
gick vi ju då  på den där konserten. jag somnade efter...........20 min. det var
en sån lättnad när dörrarna öppnades efter 35 och det var paus, då såg vi
våran chans att fly! ja och nu sitter jag här, nöjd och glad. vad jag inte är så
glad över är att jag ska tvätta mitt hår nu. får man inte ha någon fritid eller?!!
ska man behöva stå med hårfönen i handen hela kvällen? jaa-a det ska man.
men okej, heiddå. imorgon kommer föresten lindizz! vi orkade inte vänta 25 days.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0