i wanna be ritch, i wanna be fine and dandy!

se vad trevlig jag blir när jag har sovit en stund..
jag och ida ska ju till stockholm om några helger. vi håller på och kollar hotellet.
det finns nödvändiga saker som.. strykhjärn på rummet. det kommer nog till användning
av oss. sen kan man kasta spökboll. det bjuds på saft och bullar i pausen. alltså vad är
detta för hotell? "här finns alltid gröt." ha ha ha. men ida tycker att vi ska gå på yoga klockan 7
på lördagsmorgonen. vi får se hur det blir med den saken. om vi orkar gå upp. hotellrummen
ser ut som små lägenheter. sött. fan vad jag längtar. komma bort härifrån. kommer att bli världens
bästa helg! HS på fredagen, träna, shoppa och bio på lördagen, sen shoppa lite till och FRIDA på
söndagen! haaaalllelujah!


Kommentarer
Postat av: idaCCCC

ååh, ella es tan bonita

2009-02-11 @ 18:36:20
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0