give me what i deserve

the enemy within says a body of work is just as strong as it's weakest point.

den textraden sitter fast i mitt huvud just nu. jag har inte riktigt fattat den än men
den är bra. ja, vad ska man göra idag då? dricka te i myskläder och prata i telefon
och kolla på tv och gå ut och gå och hosta för omväxlingens skull. ja det låter som
att jag har ett tråkigt liv just nu men jag älskart. efter alla veckor av huvudvärk, stress,

förvirring, hjärnspöken och dåligt minne är detta jävligt skönt. slippa tänka. och helgen

blir mys, om jag inte blir sjukare än jag är nu. får inte bli det. jag vill träna men jag vågar
inte ta risken. nej man kanske skulle ta och städa idag. kasta lite överflödiga kläder i
garderoben. jamen det låter kul ida! nu kör vi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0