fredag

jävlar vettni vilken dag! så jävlaaaa hemsk fredag. det började med att jag
fick gå upp för sent, och insåg att det hade varit en tornado i mitt hår under
natten. jag råkade riva sönder mina NYA strumpbyxor (jävla piss h&m!) jag
hann inte äta frukost, fick äta naturgodis i skolan. men vid 12 slog den riktiga
bomben ner. jag fick sån jävla mensvärk att jag verkligen hade dödslängtan.
låg där i soffan utanför skolsyrran medan ida och amanda spelade schack
och vred mig av smärta i två timmar. men sen blev det bättre och vi gick och
köpte kaffe och en semla (!!!!) idas fel.

MEN SEN, hörni. då hände det roliga! på tåget hem. eftersom tåget var ganska
fullt slog jag och ida oss ner bredvid två killar i 20 års åldern som lyssnade på
musik. efter en stund såg jag mig omkring lite i tåget. fastnade på tanten till
vänster, som för övrigt var ganska kraftig och hade utsvängda jeans. jag tittade
neråt och såg..............världens minsta fötter! MAX stl 32!! jag fick ett sånt jävla
skrattanfall så tårarna bara rann. när vi hade gått av tåget berättade ida att killen
bredvid mig trodde att jag skrattade åt honom, han var helt tåris i ögonen och
var helt obekväm och såg ledsen ut. det är alltså inte lite dåligt samvete som
gnager i mig nu! förlåt killen, lilla gubbeeeeeeen. ville springa tillbaka in i tåget
och säga att det inte var honom jag skrattade åt :(:(( nu kankse jag har förstört
hans liv? snyyyyyyyft.


slutsnackat. nu ska jag hoppa in i duschen, börja
packa lite och sen rulla ner sjukhus sängen och hämta linda vid tåget. hon
är för fet för att gå. OCH HALLÅ! walk the line på tv ikväll 20.00!!! på 8an. PUSS.

Kommentarer
Postat av: ulla B-quist

HAhAhA asssååå aaaaaa jag döööör, förresten killen bredvid mej kolla på värsta bil filmen nån körde omkring med bilar i affärer o grejer. as coolt

2009-02-27 @ 17:41:25
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0