ensam är stark, vilket jävla skitsnack. sjävdestruktiv

det är helt sjukt vad livet är sjukt. det är så SJUKT.
det MÅSTE vara någon som sitter och bestämmer över ens liv.
jag kan inte fatta. vem bestämmer vem som ska ha ett helvete
och vem som inte ska? det är sjukt sjukt sjukt. mitt liv är sjukt.
men å andra sidan har jag inte levt på sådär.. 4 månader? 5?
levandedöd. dödlevande. död..levande. komplicerat det där.
varför skrattar man inte bara åt det? nu gör jag det HA HA HA HA!
fast det blir ju ändå sorgligt ibland. när man vaknar och märker
hur det faktiskt är. och att andra haft tur. och att man inte kan välja
turen. man kan inte välja. man kan gilla läget. gillar jag läget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0