"det är krut i dig morsan, jag ger mig fan på att du överlever mig"

ja, du hade rätt.
är så jävla lättad att den här dagen är över. uuh. vad hemskt det var.
titta rakt fram, inte åt sidan. nej titta framåt. gråt inte. gråt inte då. okej.
torka tåren. stirra fram. kistan såg så liten ut, fast han var så stor. men
det var fint. vill aldrig mer sätta min fot i en kyrka mer, eller lyssna på U2!
HATAR begravningar. man ska sitta där finklädd och gråta bort sminket.
och så ska  man sitta och FIKA efteråt. deppa samlade runt ett bord. men
jag vet iallafall att pappa skulle skrattat om han var där och hörde den där
kvinnan som sjöng, hon sjöng verkligen förjävligt.

"i still haven't found what i'm looking for"

nu tänkte jag att jag ska öva på min sångläxa för en gångs skull. och så är
jag tvungen att transponera en låt, det är jag inte så värst duktig på. men jag
får försöka. sen ska jag sova. är trött. fast jag har sovit så mycket. fattar inte
varför jag vaknade med svarta ringar under ögonen? snyggt.

idag var jag klädd som en butch. som jensan skulle sagt..

Kommentarer
Postat av: mathyb

vad skönt att det gick bra. ändå

2009-02-11 @ 13:09:27
URL: http://mathyb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0