dance with somebody dance with somebody!

mina vänner, var glada att ni inte är här.
åh, jag har nyss haft ett crazymongo anfall. mamma gjorde jäätte fina
flätor på mig. jag satte på mig min nya butchskjorta och insåg att
jag såg ut som självaste fucking robin hood. blev förbannad och
bytte om till ett tält. såg ut som heliga birgitta. det blev att jag drog
ut flätorna, och nu ser jag ut som en tjej från 90-talet. men jag säger
som hp, utseendet är inte aaaaaaaallt ida, UTSEENDE ÄR INTE ALLT!

nej precis. för jag är ju faktiskt snäll. hellre snäll och ful och fet än snygg
och dum. eller?!  ja det kanske hörs att jag är förjävla trött på mig själv
just nu. hahaha dör. jaja det är bara att korka upp och se ut som robin hood
och tänka: UTSEENDE ÄR INTE ALLT IDAAAA!!

heeeeeeeeeej kompiZahrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0