and that summer feeling is gonna haunt you one day in your life.

jag sitter i skowwlan och ska ha ljudteknik, data.
det är inte min grej. slutar alltid med att jag sliter mig
i håret. imorse hade jag gitarr, det gick bra för vi spelade
elgitarr. hehehe rockgirl. efter skolan ska jag upp på stan
å shoppa lite, bäst för dig att du följer med nelle? och ikväll
ska jag simma och sola med ella, MEN det är ju popcirkus
19.30. hur ställer jag mig till detta?!


annikas favorit låt. en jävligt bra låt!

Kommentarer
Postat av: stone on the bottom of the ocean

Du! ungmön på kärringön la annika upp på sin blogg nu. Har hon inte gjort de förut? elleer hon har väl pratat om den?

2009-02-25 @ 13:22:21
URL: http://idacorneliusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0