onsdag

jag ällllskar det här vädret! idag har vi suttit i klubben hela dagen, eller ja morgonen, och haft uppspel. skitkul att se alla. jag gjorde dock ingenting eftersom jag har slutat på sången och inte kommit långt med pianot direkt. men imorgon är det uppspel igen och jag ska spela en låt på gitarr jag varken hört eller spelat. great! nu är det tyst och lugnt hemma för m&p har åkt till stockholm. ska väl passa på att plugga, och sen gå ut och gå in the sun. imorgon är det stockholm!!
PUSS.

FÖRESTEN!
på väg hem stannade jag på läskiga stället och bokade en tatueringstid! ska ju fylla i den lilla jäveln. det känns ju bra, men ändå inte bra. jag vet inte vad jag ska göra med den?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0