makaronidagen, tatuering och smärta.

idag har jag tatuerat mig! jag gick dit på stadiga ben, och gick därifrån med skakiga. nelle var som tur med mig, och skrattade åt mig när jag låg där och vred mig av smärta. det går inte att förklara hur jävla ont det gör. nu är iallafall lilla fjärilen som ny! efter det lilla äventyret knallade jag och nelle till maxi och åt en tröstglass.

imorse åkte tyvärr linda hem, så nu känns det tomt. hon lyckades också missa tåget, fast det var väl mitt fel. ingen tidsuppfattning. nu när jag kom hem hittade jag en halsduk på sängen formad som ett hjärta och världens gulligaste lilla text på datorn. gulle!


ja nu ska jag väl ta och städa upp på mitt rum med min 2 meter svullna arm! sen ska jag decka för mina ögon ser just nu i kors. ja det var väl allt för idag, MEN glöm inte! idag är det MAKARONIDAGEN. japp. 20 april. jag och ida införde det förra året, man ska koka en stor jävla gryta med snabbmakaroner och ha massa ketchup på. sen är det bara att sleva in!
PUSS OCH GODNATT PÅ ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0