JAG VILL INTE HA NÅGOT JOBB, JAG VILL VARA KÄND. eller frida

VAD ska jag ta mig till när jag tar studenten? jag kommer gråta ögonen ur mig, jag kommer inte vara glad över att slippa skolan som alla andra. visst är jag fett trött på allt pluggande, men jag TÄNKER INTE sitta på nåt jävla ica eller claes olsson, då kommer jag att gråta mig till sömns varje kväll. jag vill inte jobba med någonting som inte har med musik att göra. och vad fan ska jag jobba med då? ahh, varför heter jag inte bara ANNIKA NORLIN?? eller frida hyvönen. vaaaarför blir man född till någonting lite sämre, lite mindre värt. men jag ska inte klaga, liver börjar ju.. ljusna. JAG VILL BARA INTE TA STUDENTEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0