jag vet att ni vet, vet mycket mer, har sett mer än jag, men jag vet att den som dör får se.

åh. musik distraherar mig. jag är så full av en massa nytt och bra nu att jag inte kan koncentrera mig. two white horses nya, som vi ska se imorgon! miss lis nya, maias nya, dom skivorna kom föresten idag! jag och ida beställde. iih, får dom imorgon. och markus.. jag är så jävla avundsjuk! ida och moa ska se honom på fredag.åååh jag vill också. men.. jag har suttit här i två timmar nu. utan att plugga. men det går inte. för jag kan inte tänka på något annat än maia, miss li, lovisa och markus. hur i helvete kan markus skriva så jävla rätt?! va?! och varför hann inte jag före?


det distraherar mig verkligen. igår satte jag på en frida skiva, mamma började förklara för mig hur jag skulle göra med bakandet. inte ett enda ord gick in. går jag med ipoden till tåget och möter på någon jag känner kan jag inte hälsa (förlåt). men jag är inne i en helt annan värld och kan inte koncentrera mig på någonting annat. det är så sjukt och jobbigt men så är det.


jag får väl gå ut och gå då. och lyssna. så kan jag kanske plugga när jag kommer hem. snälla ida, kom igen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0