"jag prioriterar inte roligt just nu"

hejhejhej. idag hade ju då jocke arenius knåpat ihop någon projekt dag, som visserligen verkade kul. men jag kände att jag hellre är hemma och gör sånt som behövs. jag och mamma åke till marieberg imorse och åt frukost, sen shoppade vi loss på the body shop! jag köpte grejer till ansiktet, och så köpte vi körsbärs body butter och grejer. body shop äger faktiskt, bra mot miljön, icke djurtestat osv. jag tror att jag ska börja köpa allt smink och sånt där, värt. efter det åkte vi vidare till willys och storhandlade, nu har jag packat upp. ska dricka kaffe och sen börja plugga. och gissa vad.....städa!!!
om jag orkar och hinner ska jag gå ner och sola också. alltså det är helt sjukt hur slut jag är, det känns som att jag aldrig sover? ja nej jag vet inte.

fint med lite alger i ansiktet.


jag älskar körsbär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0