idioteeeeer, varför finns det inga kvoter?

en sak jag brukar haka upp mig och irritera mig på är vissa par, hetrosexuella i detta fall. killarna är livrädda för att deras tjejer ska vara otrogna. "nejnej, det ska jag verkligen inte vara" tänker tjejerna, men det är okej att ragga upp och ha sex med en tjej istället! ja men gud ja, då är man ju inte otrogen. VA?! är ni dumma i huvudet?

om tjejen som är otrogen är bisexuell, så är det väl lika stor sannolikhet att hon blir kär i den här tjejen hon är otrogen med och lämnar sin kille, som om det vore en annan kille hon var otrogen med. jag förstår inte heller killarnas tankesätt när dom bara "jaja ligg lite med tjejer ikväll du, men är det en kille slår jag ihjäl honom".

vavava, så om två tjejer är tillsammans är det helt okej att dom nuppar loss med killar då? det är ju inte otrohet? jo det är det, såvida man inte har ett öppet förhållande. jaja, ville bara få ur mig detta! ibland fattar jag inte vad folk tänker med.

Kommentarer
Postat av: jag

jaa men den kille som sagt 'att de inte gör ngt om hans tjej gör ngt med en annan tjej' (de du hakar upp dig på) så äre vell så i de fallet/fallen att både tjejen o killen vet att tjejen inte är bi. o därför tas det inte som att vara otrogen. Det enda i detta som jag skulle haka upp mig på är vell ändå att om tjejen går o är med ngn annan tjej så måste hon veta om den 'nya' tjejen inte är bi, för dåå äre fuck up. om hon är det.

2009-04-17 @ 15:12:57
Postat av: ida

ja men i många fall vet inte ens killen om att tjejen är det, det är inte ens säkert att hon själv vet om det.

2009-04-17 @ 17:43:25
URL: http://idamarria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0