i sometimes wish i never been born at all

just nu är allt väldigt.. neråt. jag önskar att jag också hade ett sånt där skönt svensson liv som det har slagit mig att många faktiskt har. dom går i skolan, går hem och äter köttbullar som mamma eva har lagat, gör lite läxor och kollar på tv resten av kvällen. mitt liv är alltid bara en enda garnknut som jag får sitta varje dag och reda ut. just nu går precis allt och alla emot mig, och jag är fel för alla. jag vet inte riktigt vad jag gör för fel heller. men det kommer väl bättre tider, just nu känns det lite tveksamt.

Kommentarer
Postat av: linda

jag älskar dig !

2009-04-28 @ 14:24:09
Postat av: emmipemmi

åh jag har svensson livet, ändå uppskattar jag de inte till fullo, aldrig uppskattar man det man har :/

hoppas garnknuten snart går att reda ut, puss :)

2009-04-28 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0