i run when i know what people hear about, you and me and everyone we know.

än en gång, jag blir så trött. att folk ska snacka så mycket. snacka skit. skvallra. missförstå. varför diskutera och spekulera om någon annan, istället för att gå raka vägen till den. varför säga saker som man inte är säker på är sanna. och framförallt, varför snacka skit om någon och sedan vara vän med den? ska man tycka illa och snacka skit så ska man också stå för det. man ska säga vad man vill, men då ska man inte dölja det sen heller. jag har sagt det förr, och säger det igen. jag hatar falska människor. det är någonting med dom som får mig att rysa.

but they won´t tell anyone about this no, no.no
just a few of their lets say twenty best friends


i´ve heard that Sarah said to Maria that Oskar
and Fredrik found out that Julia
and Tommy was trying to see through that Josefine and Annika...


Kommentarer
Postat av: Anonym

angående låten. jag tänkte på en sak. josefine heter hon som hon brukar spela med maia alltså. och annika(norlinhehe) heter hon som hon brukade spela med henne ännu tidigare. undra om hon det är en slump eller inte. hmm nån i hennes band heter fredrik också och thomas hm



angående my love(F) så tror jag att lägenheten i gbg tillhörde trummis(Ta) och hennes kille. nån skrev något om lägenheten och "hälsa T och nåt kill namn, om han är hemma" hänger du meedd?

/ Matte.L

2009-04-06 @ 19:48:28
Postat av: IDA

VA?! vem är du? och hur vet du allt detta? och att jag undrade? va?! matte L? vem är du?

2009-04-06 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0