he's going for to buy him some candy now

idag tog jag lite sovmorgon och åkte till skolan till idrotten. jag och nina var dom enda hurtiga töntarna i klassen som ville ut och gå med stavar! så vi gick runt holmen och stadsparken, det är så fint nu när det börjar bli sommar. sen åkte jag till farmor och farfar, och vi åkte till kyrkogården på urnsättning. det känns makabert hur en så stor människa kan reduceras till att få plats i en liten burk, urna. men det är väl livet. nu har jag precis kommit hem och duschat, dom andra är i stugan och ska sova där inatt. det känns ju skönt att vara själv, bortsett från att jag kommer att bli livrädd inatt. men jag får väl vänja mig, dom lär ju hänga där endel nu. det är föresten snart desperate housewiwes! ska gå och skära morötter! PUZZhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0