häj bloggöön

jag befinner mig i den bästa och skönaste studen på hela dagen! eller kanske hela veckan. jag har precis duschat, och nu ligger jag i sängen i min nya ekologiska pyamas och luktar körsbär. åhnej vad blondinbella det lät. åååh skulle kunna somna nu, men jag är så jävla hungrig så jag måste vänta på maten.

ja i övrigt har det gått ganska åt helvete denna vecka med våra låtar till konserten.. konserten är imorgon (18.30 i aulan på karro KOM!!) och IGÅR började vi med en av låtarna, jag ska spela synt (lamt) och jag har väl lärt mig låten men det sitter ju inte tills imorgon. magnus har varit på rymmen typ hela tiden så vi har fått köra själva, men vi ska väl försöka sätta det imorgon!

uaah jag är fett trött nu hejdå prästar. på tal om prästar drömde jag inatt att min musik lärare jocke a skjöt en kille i huvudet. skit läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0