fredaghh

JÄVLAR I FITTHÅLETS DJUPA DAL. vilken jävulsk dag. jag och linda skulle åka till ikea, hon har aldrig varit där i hela sitt liv, vavavaa?! har ni hört?! iallafall tog vi bussen dit, MEN! den stannar inte. så vi fick åka vidare till örebro och ta en buss därifrån tillbaka till rövgräva och gå på äventyr tills vi nådde ikea. vi köpte lite sängkläder på ikea och käkade på max. sen gick vi tillbaka till bussen. som inte kom. SOM INTE SKULLE KOMMA PÅ HELA DAGEN.nehe, nejnej. och mamma och patrik var i stockholm. jensan ringde, och var skitsnäll och fixade skjuts. vi väntade en och en halv timme sen började vi gå. kändes lite som rasmus på luffen när vi gick där på motorvägen med en ikea påse innehållandes "dvala" och "brunkrissla". som tur var kom räddningen efter ett tag och nu är vi äntligen hemmmaaaaaaaaaaa! godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: A

orka den vandringen. jag bor 5 min från ikea. wohooooo

2009-04-12 @ 04:19:27
Postat av: J O S E F I N E

Jag har en designutlottning just nu :)

Är du intresserad av en får du gärna kika in och vara med och tävla om det! Du behöver bara kommentera med din bloggadress & msn. :D



KOLLA IN HÄR:

http://pinkspot.blogg.se/bloggdesign/2009/april/utlottning.html#comment



Ha det bra!

2009-04-12 @ 04:25:05
URL: http://pinkspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0