2008

ahh. sitter här och kan inte sova. har försökt tre gånger. vad göra?
kan ju ta och snacka lite om det gångna pissåret.. för det har varit ett ganska pissigt år.
toppar och dalar men mest dalar. någonting som dock har varit bra är alla bra konserter!
har hunnit med miss li tre gånger.. lasse.. annika 3 gånger.. alla sjukt bra band på p&l
osv! och höjdpunkten på året var väl skivan more modern short stories.. och låten 2008.
jag kommer inte ihåg så mycket från året. blandar ihop allt och förtränger. men det är väl
tur det. en sak jag har blivit jävla bra på detta år är att vara virrig och ha noll koll. jag som
alltid har varit det största kontroll freaket man kan hitta. men inte nu inte. föresten, det bästa
på hela året och nästan i hela mitt liv, eftersom jag aldrig fått sånt lyckorus och lyckotårar
av någonting annat är att jag vann p3 guld biljetterna av annika.. det gör det här året jävligt
bra ändå! nej nu ska jag sluta snacka, glömma denna skit och hoppas på ett jävligt bra
år. tack och hej och lite godnatt. här får ni en bra text och en fin bild.


det här årets löften

jag ska springa längre

ringa farmor
säga till folk jag älskar dom

jag ska lära mig ett nytt ord om dagen

dagens ord är nedslagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0