önskar mig ett liv i nyårspresent, men högst upp på listan är du, jag tänker va med dig.

imorse var jag och nelle ute och fotade! fy helvete vad vi frös arslena av oss!
det blev inte långvarigt ute.. efter det åkte jag, anna och ella till marieberg! slösare
som jag är köpte jag en jacka, tröja och trosor. så jävla typiskt mig att inte handla
ett enda plagg på rea. hittar alltid det dyraste. så nu har jag snart inga pengar kvar.
köpte ju ett par vita converse också! som ella köpte till mig. nu ska jag smeta på
mig en hög brun utan sol och gå och lägga mig med film eller nåt!

föresten! så har mami köpt gymkort till mig idag! så nu jävvlar ska tränas!
dessutom köpte hon träningsskor till mig, ha ha ha det är så jävulskt fult.
det har alltid varit det fulaste jag vet. men nu måste jag tyvärr ha det eftersom
mina fötter är misshandlade. dessutom är dom lite fina. dom är rosa.
PUSS

Kommentarer
Postat av: mandy

släng uppbilderna!

2008-12-30 @ 21:42:36
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0